Kansas Surprise
Semua orang terkejut apabila kami berkata kami mahu memandu di Kansas, tetapi Fred dan Dave ada rancangan. Apa yang mereka tidak ada ialah sebuah trak. Jadi mereka membiarkan kru kamera mereka memilih trak projek.