Snow-Running the Pond Scum 4Runner
Kembalinya Pond Scum the 4Runner dan rakan-rakan 4Runner Fred dan Dave. 4Runner hijau kumuh yang dibina oleh mereka musim lalu telah kembali, dan mereka akan bermain salji di tengah Oregon untuk mengujinya.