Tiny Tires vs. Big Rocks
Adakah anda benar-benar memerlukan tayar besar untuk melalui denai batu besar? Fred Williams dan Dave Chappelle memakai Chevy Tracker kecil dengan tayar kecil sebelum menuju ke Moab, Utah, untuk menangani batu-batu besar Pritchett Canyon.