Dave sibuk mengerjakan Ford F-350 1991 yang dia panggil Trak mak-mak. Dia kesuntukan masa sebelum Ultimate Adventure, jadi Fred tiba menghulurkan bantuan. Trak itu ringkas dan hebat, tapi Dave telah menambah sentuhannya.