A Viking Feast
Robert Irvine dijemput ke ulang tahun ke-110 Solvang, CA, dan dicabar untuk menyediakan jamuan Viking moden. Terhad kepada pantri abad kelapan, Robert mesti berjuang melalui satu siri cabaran zaman pertengahan untuk memenangi bahan-bahan moden.