Thrill-Seekers
Robert Irvine berada di Taman Hiburan Cedar Point yang terkenal di Sandusky, OH, untuk membuat makan malam untuk 150 peminat tegar yang meraikan ulang tahun ke-150 taman itu. Tetapi seperti mana-mana rollercoaster yang baik, terdapat banyak kejutan.