Island Livin'
Robert Irvine ke Pulau Catalina di luar pantai California Selatan untuk menyambut musim pelancongan pemulihan pulau itu. Sebagai tambahan kepada acara makan malam, dia diminta membantu sebuah restoran tempatan dibuka dengan gempak.