The Lumberjack Special
Robert Irvine ke hutan terpencil Mackinaw City, Michigan, untuk cabaran dua bahagian: buat makan malam bersaiz Paul Bunyan untuk memberi makan 50 pemotong kayu, dan memasak hidangan diilhamkan kem pembalakan untuk 250 tetamu pameran balak.