Buried Alive
Zak Bagans hantar pasukannya ke Armero, Colombia, tempat ribuan orang mati selepas letusan gunung berapi pada tahun 1985. Adakah ia kejadian alam, atau adakah kata-kata terakhir paderi yang dibunuh menyebabkan bencana ini? Adakah sumpahannya kedengaran?