The Asylum's Prophet
Selepas menyaksikan roh muncul di rumah tumpangan Kanada, pasukan Zak Bagans teroka rumah sakit jiwa di Itali tempat coretan pesakit meramalkan pendaratan bulan. Siapa, atau apa, berkomunikasi melalui orang hidup di tempat yang sangat berhantu ini?