The Devil’s Doorway
Zak Bagans menghantar pasukannya untuk menyiasat portal dunia lain di sebuah rumah besar Malaysia dan tanah perkuburan disumpah di Chile. Mengapa lokasi disumpah ini menarik hantu, syaitan, entiti puntianak dan makhluk asing?