Descent Into Madness
Kesha dan Big Freedia menghadapi ketakutan terbesar di Rumah Sakit Trans-Allegheny. Bangunan itu hidup dalam sekelip mata, mendorong aktiviti ganas dan mendedahkan kebenaran. Psikik Chip sertai mereka dengan harapan dapat membebaskan semangat itu.