Not Today, Satan
Kesha dan Whitney Cummings menyelam ke dalam kegelapan Bloody Brushy berhantu di Tennessee, sebuah penjara tertutup yang memenjara si teruk antara yang paling teruk. Kesha hampur tewas apabila dia berhubung dengan kuasa jahat.