Kesha Faces Mortality
Kesha dan supermodel Karen menyingkap tirai Odd Fellows, sebuah pertubuhan rahsia berkurun lamanya yang terkenal dengan ritual mengerikannya. Kehadiran mereka di situ membangkitkan aktiviti paranormal ketika Kesha bergelut dengan kebenaran gelap.