Taking the Plunge
Memandangkan pemilik rumah Jon dan Lindsay melakukan dua pengubahsuaian serentak, Christina memastikan ruang tamu dan dapur sepadan dengan kolam renang dan ruang luar. Dengan mengambil kira kesihatan, Christina dan Josh mengemas kini halaman belakang.