Delays for Days
Christina membantu pasangan Leanna dan Chis mengubah suai bilik tidur gaya 1970-an mereka menjadi ruang yang damai. Dengan kelewatan tidak dijangka, Christina berusaha lebih keras untuk memastikan keluarga ini menerima Zen yang sepatutnya.