Always Upgrading
Christina membantu Teri dan Bradley mengubah rumah keluarga mereka. Sementara itu, Christina dan Josh memulakan proses menaik taraf dapur automatik mereka menjadi ruang yang lebih hangat dan lebih berfungsi untuk keluarga mereka.