Outgrowing Old Spaces
Christina membantu Amy dan Scott mengubah rumah mereka untuk memberi perkhidmatan yang lebih baik kepada keluarga aktif mereka yang terdiri daripada lima orang. Kawan baik Christina, Cassie, dan suami James, mendedahkan butiran penting.