Modern Kitchen Meets Waterfront Dream
Apabila kontraktor Christina membawakannya projek dapur baru, dia mesti mencari kompromi antara gaya reka bentuk moden dan desa pemilik rumah yang berbeza. Sementara itu, Christina bekerja pantas untuk menggayakan rumah pantai San Diego.