Traditional Meets Modern Kitchen
Christina mesti berjimat dengan bajet yang ketat kerana dia membantu pasangan muda dengan gaya eklektik yang berbeza untuk mengubah suai dapur mereka. Sementara itu, Christina berhadapan dengan banyak perubahan baharu dalam hidupnya.