Zen Kitchen Transformation
Pelanggan baru Long Beach Christina telah tinggal di rumah era 1950-an mereka selama lebih sedekad, dan kini mereka mahu membaik pulih dapur dan ruang tamu mereka yang berdinding untuk mewujudkan ruang tamu dalaman/luaran yang terbuka.