Heartfelt Hacienda Makeover
Apabila rakan reka bentuk Christina, James membawakannya projek daripada keluarga muzik di Fullerton, California, dia mengetahui bahawa rumah mereka penuh dengan kenangan dan menyesuaikan reka bentuknya untuk menyelitkan nostalgia pemilik rumah.