Crooks Gone Wild
Apabila penjahat dan penjenayah lari, polis tidak jauh di belakang. Penjenayah akan menggunakan semua cara untuk lari -- dan para anggota perlu bertindak sama dalam pertempuran akal, kelajuan dan persenjataan yang berbahaya ini.