Animal Invasions
Makhluk semula jadi tidak selalu tinggal di unsur belantara. Daripada penceroboh berkaki empat kepada binatang pencuri, apabila haiwan dan manusia bertemu -- makhluk yang penuh semangat ini tidak akan berundur!