Who Let the Cons Out?
Banduan pemberontak membuat usaha terakhir untuk membebaskan diri ketika tangan mereka diikat! Sama ada penjahat yang sedang dibicarakan melarikan diri atau banduan membodek pegawai penjara, gari, polis, dan dinding penjara tak setanding pakar lolos ini.