Tased and Confused
Tmpasan oleh polis boleh jadi urusan yang berisiko, terutamanya ketika penjenayah bersenjata dan berbahaya. Itulah sebabnya pegawai bergantung kepada taktik tidak mematikan untuk tumpas kan suspek apabila keadaan menjadi terlalu bahaya.