Stinkfly: Strange Snow
Lepidopterran mendapati banjaran gunung mereka yang paling terkenal diliputi salji aneh—nampaknya dalam sekelip mata—yang ternyata adalah banjir Ekoplektoid yang berlipat ganda tanpa henti (dan mengecil).