Four Arms: The Stenchening Cometh
Tetramand menghadapi ancaman yang paling besar dan paling sengit - sekumpulan Lepidopterran, yang sangat tangkas dan bau busuk menjadikan mereka lawan yang sukar bagi musuh bertangan empat!