Cannonbolt: Beach Bro Brouhaha
Ia adalah musim pantai di Arburia sekali lagi, dan Pelarotas mesti bersaing dengan ramai pelancong yang menonjol di Omniverse - Vaxasaurians - namun menyedari persamaan antara mereka yang sukakan percikan air yang besar.