Shockrock: Fulmanian Conquest
Bagi Fulmini, tidak ada yang pernah mencukupi. Menjelajah dari planet ke planet, menyedut semua kuasa mereka, puak penakluk yang berkuasa ini mesti mengambil kuasa dari planet lain untuk memastikan planet mereka boleh terus bertahan.