Grey Matter: Lights Out!
Bekalan kuasa yang berterusan penting bagi penyelidikan Galvan, jadi apabila masalah melanda - kemunculan parasit penyedut kuasa - makhluk bijak ini harus ada rancangan sandaran yang baik untuk memastikan bekalan kuasa tidak terhenti.