Fire From Olympus
Dengan kepercayaan dia merupakan penjelmaan semula Zeus, seorang orang hebat dunia perkapalan memasang meriam elektron yang dicuri di atas rumahnya untuk menembak "petir" ke arah "manusia jahat" di bawah.