Heart of Steel Part 1
Karl Rossum, pemilik Cyberton Labs telah menggantikan tokoh yang penting dengan robot yang serupa. Batman menjemput seorang wanita muda untuk makan malam, tanpa mengetahui bahawa dia juga adalah robot.