Prophecy of Doom
Bruce bimbang apabila semua rakannya yang kaya menyertai kumpulan Brotherhood yang dikendalikan oleh Nostromos, yang dipanggil psikik, dan mencadangkan agar semua ahli memindahkan wang mereka ke akaun Brotherhood.