Heart of Steel Part 2
Batman melarikan diri daripada diserang oleh Batcomputernya sendiri, yang telah digodam oleh HARDAC. Dia kini berusaha untuk mendapatkan kembali Gordon, Hill dan Bullock, yang semuanya telah digantikan dengan robot.