Natalie's Big Break
Chantel mahu ambil langkah seterusnya dengan Giannis, Jamal bergaduh dengan Tim dan Natalie anjurkan parti dan uji bakat semasa makan malam. Tyray mengadakan lawatan lelaki ke New Orleans.