Chantel dibebel oleh Cik Debbie tentang cara dia berpakaian semasa perjalanannya ke Greece dan Karen, ibu Chantel, membelanya. Bekas Natalie, Josh, dibincangkan di atas pentas tentang "getaran sugar daddy" dan ketakutannya terhadap komitmen.