Tim Stirs the Pot
Veronica terima Jamal ke North Carolina tapi tak semua orang suka. John lawat Meghan tapi dia mahu lebih daripada itu. Chantel pergi ke janji temu impian Yunani. Debbie dah jumpa lelaki baru.