If Anyone Objects to This Union
Rob takut Sophie tinggalkan dia selamanya. Anali tolak keintiman dengan Clayton. Devin alami masalah emosi di depan keluarga Nick. Nikki terlebih berkongsi dengan kawan Justin. Ashley bimbang Manuel ada rahsia. Jasmine jumpa gincu dalam kereta Gino.