Shaun Robinson mengalu-alukan semua pasangan ke Bandar New York untuk melihat isu mereka. Nikki dan Justin beri kemas kini. Ibu Ashley beritahu jika dia mempercayai Manuel. Jasmine mengamuk apabila penari daripada malam parti bujang Gino sertai perbualan.