Dearly Beloved
Jampi Ashley tidak dapat hentikan serangan paniknya sendiri tentang ketibaan Manuel. Nikki tuntut keserasian seksual dengan Justin. Rob dan Sophie datang dari dunia yang berbeza. Jasmine dapatkan pembedahan punggung rahsia ketika Gino berhenti kerja.