We Are Gathered Here Today
Nikki bersiap untuk percutian yang memutuskan nasib hubungannya dengan Justin. Rob menari untuk tarik hati Sophie. Sihir Ashley dan haiwan peliharaannya seolah-olah menjampi Manuel. Jasmine bersatu semula dengan Gino namun sedar Michigan amat menyeksanya.