Kerry's Nissan Patrol
Mike and Elvis embark on one of their toughest missions, finding a classic 1980s Nissan Patrol for surf lover Kerry. She hands over her daily drive, a VW Touran, but things get even harder for the boys when it breaks down en route to the garage.