Aaron's Audi Q7
Mike and Elvis try to trade their way to an Audi Q7 for new father Aaron, who would love to drive to Hungary so his in-laws can meet their grandson. The boys get busy, as Mike takes on some panel beating, while Elvis has an F1 surprise up his sleeve.