Jordan's Subaru Impreza
The boys desperately want to buy policeman Jordan his dream car, a Subaru Impreza. Mike spots a quick flip with a Mazda MX5, but also keeps Elvis on his toes. Then it's Elvis' turn to dip into his contact book and surprise Mike.