Marc's Caterham
NHS worker Marc dreams of owning a Caterham sports car. He suffers from a degenerative condition, and doesn't know how long he'll be well enough to drive, so the pressure's on for Mike and Elvis to deliver a car, preferably one in Marc's favorite color.