Enter Bushworld Part One
Na te veel te hebben gedronken, gaat Rachel de bosjes in om tegen een boom te plassen en valt door een portaal naar de Bushworld-dimensie. Sarah wacht geduldig op haar, maar uren worden maanden en maanden worden jaren.