Bush Doof
Rachel en Sarah horen over een 'bush doof', een dansfeest op het platteland. Rachel rijdt haar auto expres in de prak, zodat ze kan genieten van de dromerige sfeer en goede akoestiek en om een T-shirt uit het T-shirtenkanon te winnen.