The Terry Cup
Rachel en Sarah gaan naar de Terry Cup waar dansers de strijd aangaan om Terry te behagen, een vooringenomen, zwevend hoofd. Dan krijgt Rachel de schuld van 8 miljoen Terry-credits als gevolg van enkele weddenschappen.