Maddison's Birthday Party
Rachel wordt uitgenodigd voor een feestje van haar voormalige klasgenoot Maddison, en neemt BFF Sarah als introducee mee. Lukt het Rachel een selfie te maken met Maddison, en weet Sarah te ontsnappen aan de gruwelijke status als introducee?